Bartosch, Roman ORCID: 0000-0002-7452-4355 (2018). “Lernen in Beziehungen”: Textensembles und kreative Schreibaufgaben zwischen Komplexitätsreduktion und Komplexitätserhalt. In: Inklusion und Nachhaltigkeit. Entwicklungslinien moderner Englischdidaktik, Trier: Wissenschaftlicher Verlag Trier. ISBN 978-3-86821-773-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Bartosch, Romanroman.bartosch@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-7452-4355UNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Bartosch, RomanUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Köpfer, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-515050
Title of Book: Inklusion und Nachhaltigkeit. Entwicklungslinien moderner Englischdidaktik
Number of Pages: 250
Date: 2018
Publisher: Wissenschaftlicher Verlag Trier
Place of Publication: Trier
ISBN: 978-3-86821-773-5
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Englisches Seminar II
Subjects: Education
English
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/51505

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item