Proske, Matthias (2012). Wie in der Schule aus der Geschichte gelernt wird. Vorgänge. Zeitschrift für Bürgerrechte und Gesellschaftspolitik (198/2). pp. 51-60. Budrich. ISSN 0507-4150
Full text not available from this repository.| Item Type: | Journal Article | ||||||||
| Creators: |
|
||||||||
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528275 | ||||||||
| Journal or Publication Title: | Vorgänge. Zeitschrift für Bürgerrechte und Gesellschaftspolitik | ||||||||
| Number: | 198/2 | ||||||||
| Page Range: | pp. 51-60 | ||||||||
| Date: | 2012 | ||||||||
| Publisher: | Budrich | ||||||||
| ISSN: | 0507-4150 | ||||||||
| Language: | German | ||||||||
| Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
| Subjects: | Education | ||||||||
| Refereed: | Yes | ||||||||
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52827 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
