Proske, Matthias (2012). Wie in der Schule aus der Geschichte gelernt wird. Vorgänge. Zeitschrift für Bürgerrechte und Gesellschaftspolitik (198/2). pp. 51-60. Budrich. ISSN 0507-4150
Full text not available from this repository.| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Proske, Matthias UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528275 |
| Journal or Publication Title: | Vorgänge. Zeitschrift für Bürgerrechte und Gesellschaftspolitik |
| Number: | 198/2 |
| Page Range: | pp. 51-60 |
| Date: | 2012 |
| Publisher: | Budrich |
| ISSN: | 0507-4150 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52827 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
