Proske, Matthias (2012). Wie in der Schule aus der Geschichte gelernt wird. Vorgänge. Zeitschrift für Bürgerrechte und Gesellschaftspolitik (198/2). pp. 51-60. Budrich. ISSN 0507-4150
Full text not available from this repository.Item Type: | Journal Article | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528275 | ||||||||
Journal or Publication Title: | Vorgänge. Zeitschrift für Bürgerrechte und Gesellschaftspolitik | ||||||||
Number: | 198/2 | ||||||||
Page Range: | pp. 51-60 | ||||||||
Date: | 2012 | ||||||||
Publisher: | Budrich | ||||||||
ISSN: | 0507-4150 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52827 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |