van Ophuysen, Stefanie, Lintorf, Katrin and Harazd, B. (2013). Zur Qualität professioneller pädagogischer Diagnostik im Schulalltag. Forschungsbefunde und -desiderate. In: Schul- und Bildungsforschung. Diskussionen, Befunde und Perspektiven, pp. 187-201. Waxmann. ISBN 978-3-8309-7903-6
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code van Ophuysen, Stefanie UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Lintorf, Katrin UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Harazd, B. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528531 |
| Title of Book: | Schul- und Bildungsforschung. Diskussionen, Befunde und Perspektiven |
| Page Range: | pp. 187-201 |
| Number of Pages: | 244 |
| Date: | 2013 |
| Publisher: | Waxmann |
| ISBN: | 978-3-8309-7903-6 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52853 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
