van Ophuysen, Stefanie, Lintorf, Katrin and Harazd, B. (2013). Zur Qualität professioneller pädagogischer Diagnostik im Schulalltag. Forschungsbefunde und -desiderate. In: Schul- und Bildungsforschung. Diskussionen, Befunde und Perspektiven, pp. 187-201. Waxmann. ISBN 978-3-8309-7903-6

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
van Ophuysen, StefanieUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Lintorf, KatrinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Harazd, B.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-528531
Title of Book: Schul- und Bildungsforschung. Diskussionen, Befunde und Perspektiven
Page Range: pp. 187-201
Number of Pages: 244
Date: 2013
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-7903-6
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52853

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item