Schindler, Maike
ORCID: 0000-0001-9530-4151
(2019).
Anzahlerfassung am digitalen Rechenrahmen und Hunderterfeld bei Kindern mit und ohne Rechenschwäche: Vergleich von Eye-Tracking und Lautem Denken.
In:
Beiträge zum Mathematikunterricht 2019,
pp. 1247-1250.
WTM.
ISBN 978-3-95987-123-5
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Frank, Andreas UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-546048 |
| Title of Book: | Beiträge zum Mathematikunterricht 2019 |
| Page Range: | pp. 1247-1250 |
| Date: | 2019 |
| Publisher: | WTM |
| ISBN: | 978-3-95987-123-5 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation |
| Subjects: | Education Mathematics |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54604 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0001-9530-4151