Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151 (2019). Anzahlerfassung am digitalen Rechenrahmen und Hunderterfeld bei Kindern mit und ohne Rechenschwäche: Vergleich von Eye-Tracking und Lautem Denken. In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2019, pp. 1247-1250. WTM. ISBN 978-3-95987-123-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Schindler, Maike
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Frank, Andreas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-546048
Title of Book: Beiträge zum Mathematikunterricht 2019
Page Range: pp. 1247-1250
Date: 2019
Publisher: WTM
ISBN: 978-3-95987-123-5
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Mathematics
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54604

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item