Unkel, Monika (2022). Vorbereitung auf Inklusion im schulischen Japanischunterricht - Lehrer*innenbildung im Unterrichtsfach Japanisch an der Universität zu Köln. In: Unterricht der romanischen Sprachen und Inklusion, pp. 155-177. Stuttgart: ibidem. ISBN 978-3-8382-1792-5
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Unkel, Monika UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Schöpp, Frank UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-645166 |
| Title of Book: | Unterricht der romanischen Sprachen und Inklusion |
| Series Name: | Romanische Sprachen und ihre Didaktik |
| Volume: | 78 |
| Page Range: | pp. 155-177 |
| Number of Pages: | 214 |
| Date: | 2022 |
| Publisher: | ibidem |
| Place of Publication: | Stuttgart |
| ISBN: | 978-3-8382-1792-5 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 4: Außereuropäische Sprachen, Kulturen und Gesellschaften > Ostasiatisches Seminar |
| Subjects: | Language, Linguistics |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/64516 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0001-5048-4734