Unkel, Monika (2022). Vorbereitung auf Inklusion im schulischen Japanischunterricht - Lehrer*innenbildung im Unterrichtsfach Japanisch an der Universität zu Köln. In: Unterricht der romanischen Sprachen und Inklusion, pp. 155-177. Stuttgart: ibidem. ISBN 978-3-8382-1792-5
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
Editors: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-645166 | ||||||||||||
Title of Book: | Unterricht der romanischen Sprachen und Inklusion | ||||||||||||
Series Name: | Romanische Sprachen und ihre Didaktik | ||||||||||||
Volume: | 78 | ||||||||||||
Page Range: | pp. 155-177 | ||||||||||||
Number of Pages: | 214 | ||||||||||||
Date: | 2022 | ||||||||||||
Publisher: | ibidem | ||||||||||||
Place of Publication: | Stuttgart | ||||||||||||
ISBN: | 978-3-8382-1792-5 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 4: Außereuropäische Sprachen, Kulturen und Gesellschaften > Ostasiatisches Seminar | ||||||||||||
Subjects: | Language, Linguistics | ||||||||||||
Related URLs: | |||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/64516 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |