Huber, Christian, Aschermann, Ellen
ORCID: 0000-0002-5621-3393, Quappen, K., Schnell-Micka, U. and Wesser, A.
(2015).
Die Rolle der Schulpsychologie an einer inklusiven Schule am
Beispiel der IUS.
In:
Eine inklusive Schule für alle - Das Modell der Inklusiven Universitätsschule Köln,
pp. 330-338.
Beltz Juventa.
ISBN 978-3-407-25725-3
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Huber, Christian UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Quappen, K. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Schnell-Micka, U. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Wesser, A. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Asselhoven, Dieter UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Kargl, Silke UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-646912 |
| Title of Book: | Eine inklusive Schule für alle - Das Modell der Inklusiven Universitätsschule Köln |
| Page Range: | pp. 330-338 |
| Number of Pages: | 446 |
| Date: | 2015 |
| Publisher: | Beltz Juventa |
| ISBN: | 978-3-407-25725-3 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Psychologie Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften > Forschungsstelle für interkulturelle Studien |
| Subjects: | Psychology |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/64691 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0002-5621-3393