Huber, Christian, Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393, Quappen, K., Schnell-Micka, U. and Wesser, A. (2015). Die Rolle der Schulpsychologie an einer inklusiven Schule am Beispiel der IUS. In: Eine inklusive Schule für alle - Das Modell der Inklusiven Universitätsschule Köln, pp. 330-338. Beltz Juventa. ISBN 978-3-407-25725-3

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Huber, ChristianUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Aschermann, EllenUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5621-3393UNSPECIFIED
Quappen, K.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schnell-Micka, U.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Wesser, A.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Reich, KerstenUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-1026-6614UNSPECIFIED
Asselhoven, DieterUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kargl, SilkeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-646912
Title of Book: Eine inklusive Schule für alle - Das Modell der Inklusiven Universitätsschule Köln
Page Range: pp. 330-338
Number of Pages: 446
Date: 2015
Publisher: Beltz Juventa
ISBN: 978-3-407-25725-3
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Psychologie
Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften > Forschungsstelle für interkulturelle Studien
Subjects: Psychology
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/64691

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item