Asbrand, Barbara, Demmer, Christine, Martens, Matthias
ORCID: 0000-0001-6593-8209 and Heinrich, Martin
(2019).
Praxisforschung revisited – zum Potenzial rekonstruktiver Zugänge.
WE_OS-Jahrbuch, 2 (1).
pp. 42-54.
Universität Bielefeld.
ISSN 2627-4450
Identification Number:10.4119/we_os-3185
Official URL: https://doi.org/10.4119/we_os-3185
Abstract
Eine Bestandsaufnahme und eine Ideenskizze für ein Netzwerk „Qualitativ-rekonstruktive Schulforschung und Schulentwicklung“
| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Asbrand, Barbara UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Demmer, Christine UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Heinrich, Martin UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-706768 |
| Identification Number: | 10.4119/we_os-3185 |
| Journal or Publication Title: | WE_OS-Jahrbuch |
| Volume: | 2 |
| Number: | 1 |
| Page Range: | pp. 42-54 |
| Date: | 2019 |
| Publisher: | Universität Bielefeld |
| ISSN: | 2627-4450 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70676 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0001-6593-8209