Martens, Matthias
ORCID: 0000-0001-6593-8209 and Vanderbeke, M.
(2019).
Rekonstruktive Forschung zum Fremdsprachenunterricht als interdisziplinäres Projekt: fachdidaktische, erziehungs- und sozialwissenschaftliche Perspektiven.
In:
Fremdsprachenforschung als interdisziplinäres Projekt,
pp. 87-106.
Peter Lang.
ISBN 9783631788806
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Vanderbeke, M. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Wilden, Eva UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Rossa, Henning UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-706830 |
| Title of Book: | Fremdsprachenforschung als interdisziplinäres Projekt |
| Series Name: | KFU-Kolloquium Fremdsprachenunterricht |
| Volume: | 65 |
| Page Range: | pp. 87-106 |
| Number of Pages: | 236 |
| Date: | 2019 |
| Publisher: | Peter Lang |
| ISBN: | 9783631788806 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70683 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0001-6593-8209