Barsch, Sebastian and Glutsch, Nina
ORCID: 0000-0003-0396-5732
(2019).
Geschichtslehrer/-in werden – Berufswahlmotivation über Portfolio/-Reflexion erfahren.
In:
Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 17,
pp. 57-70.
hep.
ISBN 978-3-0355-1393-6
Abstract
Beiträge zur Tagung «geschichtsdidaktik empirisch 17»
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Barsch, Sebastian UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Waldis, Monika UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Ziegler, Béatrice UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-710314 |
| Title of Book: | Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 17 |
| Page Range: | pp. 57-70 |
| Number of Pages: | 240 |
| Date: | 2019 |
| Publisher: | hep |
| ISBN: | 978-3-0355-1393-6 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71031 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0003-0396-5732