Barsch, Sebastian and Glutsch, Nina ORCID: 0000-0003-0396-5732 (2019). Geschichtslehrer/-in werden – Berufswahlmotivation über Portfolio/-Reflexion erfahren. In: Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 17, pp. 57-70. hep. ISBN 978-3-0355-1393-6

Full text not available from this repository.

Abstract

Beiträge zur Tagung «geschichtsdidaktik empirisch 17»

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Barsch, Sebastian
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Glutsch, Nina
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Waldis, Monika
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Ziegler, Béatrice
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710314
Title of Book: Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 17
Page Range: pp. 57-70
Number of Pages: 240
Date: 2019
Publisher: hep
ISBN: 978-3-0355-1393-6
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71031

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item