Krepf, Matthias
ORCID: 0000-0002-2038-9303
(2019).
Wie analysieren ExpertInnen und NovizInnen Unterricht?
Julius Klinkhardt.
ISBN 978-3-7815-2312-8
Identification Number:10.25656/01:17457
Official URL: https://doi.org/10.25656/01:17457
Abstract
Validierung des Konstrukts Analysekompetenz mittels Qualitativer Inhaltsanalyse
| Item Type: | Book |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-710723 |
| Identification Number: | 10.25656/01:17457 |
| Number of Pages: | 219 |
| Date: | 2019 |
| Publisher: | Julius Klinkhardt |
| ISBN: | 978-3-7815-2312-8 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
| Subjects: | Education |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71072 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0002-2038-9303