Herzmann, Petra
ORCID: 0000-0001-6367-8984 and Rabenstein, Kerstin
ORCID: 0000-0002-8255-4204
(2022).
Von Intersektionalität zu Differenz in der Schulforschung. Erziehungswissenschaftliche Fokussierungen.
In:
Handbuch Intersektionalitätsforschung,
pp. 367-380.
Springer VS.
ISBN 978-3-658-26292-1
Identification Number:10.1007/978-3-658-26292-1_37
Official URL: https://doi.org/10.1007/978-3-658-26292-1_37
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-716203 |
| Identification Number: | 10.1007/978-3-658-26292-1_37 |
| Title of Book: | Handbuch Intersektionalitätsforschung |
| Page Range: | pp. 367-380 |
| Number of Pages: | 609 |
| Date: | 2022 |
| Publisher: | Springer VS |
| ISBN: | 978-3-658-26292-1 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71620 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0001-6367-8984