Hofhues, Sandra ORCID: 0000-0003-1589-7140, Lukács, Bence ORCID: 0000-0002-3723-6549 and Schiefner-Rohs, Mandy ORCID: 0000-0002-6466-4709 (2020). Medien als ‚Changemaker’ in der Lehrer*innenbildung: zu Übertragbarkeit und Grenzen eines partizipativen Designs. In: Bildung, Schule, Digitalisierung, pp. 210-215. Waxmann. ISBN 978-3-8309-4246-7

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Hofhues, Sandra
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Lukács, Bence
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Schiefner-Rohs, Mandy
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Kaspar, Kai
kkaspar@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Becker-Mrotzek, Michael
becker.mrotzek@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Hofhues, Sandra
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
König, Johannes
johannes.koenig@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Schmeinck, Daniela
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-722494
Title of Book: Bildung, Schule, Digitalisierung
Page Range: pp. 210-215
Number of Pages: 478
Date: 2020
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-4246-7
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/72249

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item