Hofhues, Sandra ORCID: 0000-0003-1589-7140, Lukács, Bence ORCID: 0000-0002-3723-6549 and Schiefner-Rohs, Mandy ORCID: 0000-0002-6466-4709 (2020). Medien als ‚Changemaker’ in der Lehrer*innenbildung: zu Übertragbarkeit und Grenzen eines partizipativen Designs. In: Bildung, Schule, Digitalisierung, pp. 210-215. Waxmann. ISBN 978-3-8309-4246-7

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hofhues, SandraUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-1589-7140UNSPECIFIED
Lukács, BenceUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-3723-6549UNSPECIFIED
Schiefner-Rohs, MandyUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-6466-4709UNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Kaspar, Kaikkaspar@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
Becker-Mrotzek, Michaelbecker.mrotzek@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-0945-3036UNSPECIFIED
Hofhues, SandraUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-1589-7140UNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Schmeinck, DanielaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-722494
Title of Book: Bildung, Schule, Digitalisierung
Page Range: pp. 210-215
Number of Pages: 478
Date: 2020
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-4246-7
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/72249

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item