Roussel, Martin
ORCID: 0000-0002-3153-0376
(2016).
Wie zukunftsfähig ist die neuhumanistische Bildungstheorie? Eine zeitgeschichtliche Problemstellung im Ausgang von Michel Houellebecqs Islam-Roman Soumission.
In:
Institutionen der Pädagogik,
pp. 191-210.
Königshausen & Neumann.
ISBN 978-3-8260-5798-4
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Genç, Metin UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Hamann, Christof UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-725116 |
| Title of Book: | Institutionen der Pädagogik |
| Series Name: | KONNEX |
| Volume: | 14 |
| Page Range: | pp. 191-210 |
| Number of Pages: | 480 |
| Date: | 2016 |
| Publisher: | Königshausen & Neumann |
| ISBN: | 978-3-8260-5798-4 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur I |
| Subjects: | Germanic |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/72511 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0002-3153-0376