Frost, Ursula (2000). Das Ende der Gesprächskultur? Zur Bedeutung des Gesprächs für den Bildungsprozeß. Vierteljahrsschrift für Wissenschaftliche Pädagogik, 76. pp. 91-97. Paderborn: Schöningh. ISSN 2589-0581
Full text not available from this repository.
Official URL: http://www.fachportal-paedagogik.de/fis_bildung/su...
| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Frost, Ursula UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-296579 |
| Journal or Publication Title: | Vierteljahrsschrift für Wissenschaftliche Pädagogik |
| Volume: | 76 |
| Page Range: | pp. 91-97 |
| Date: | 2000 |
| Publisher: | Schöningh |
| Place of Publication: | Paderborn |
| ISSN: | 2589-0581 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29657 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
