Stenger, Ursula (2018). Bildung der Gefühle in der frühen Kindheit (2012). In: Phänomenologische Erziehungswissenschaft von ihren Anfängen bis heute, pp. 507-524. Springer VS. ISBN 978-3-658-17081-3
Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-658-17082-0_26
Official URL: http://doi.org/10.1007/978-3-658-17082-0_26
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Stenger, Ursula UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-297763 |
| Identification Number: | 10.1007/978-3-658-17082-0_26 |
| Title of Book: | Phänomenologische Erziehungswissenschaft von ihren Anfängen bis heute |
| Series Name: | Phänomenologische Erziehungswissenschaft |
| Volume: | 4 |
| Page Range: | pp. 507-524 |
| Number of Pages: | 574 |
| Date: | 2018 |
| Publisher: | Springer VS |
| ISSN: | 2512-126X |
| ISBN: | 978-3-658-17081-3 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29776 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
