Stenger, Ursula (2015). Erziehung (in früher Kindheit). Ein phänomenologischer Zugang. In: Erziehungswissenschaftliche Perspektiven in frühpädagogischer Theoriebildung und Forschung, pp. 39-67. Beltz Juventa. ISBN 978-3-7799-4184-2
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-297891 | ||||||||
Title of Book: | Erziehungswissenschaftliche Perspektiven in frühpädagogischer Theoriebildung und Forschung | ||||||||
Page Range: | pp. 39-67 | ||||||||
Number of Pages: | 286 | ||||||||
Date: | 2015 | ||||||||
Publisher: | Beltz Juventa | ||||||||
ISBN: | 978-3-7799-4184-2 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29789 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |