Stenger, Ursula (2015). Erziehung (in früher Kindheit). Ein phänomenologischer Zugang. In: Erziehungswissenschaftliche Perspektiven in frühpädagogischer Theoriebildung und Forschung, pp. 39-67. Beltz Juventa. ISBN 978-3-7799-4184-2
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Stenger, Ursula UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-297891 |
| Title of Book: | Erziehungswissenschaftliche Perspektiven in frühpädagogischer Theoriebildung und Forschung |
| Page Range: | pp. 39-67 |
| Number of Pages: | 286 |
| Date: | 2015 |
| Publisher: | Beltz Juventa |
| ISBN: | 978-3-7799-4184-2 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29789 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
