Tamura, Naoko and Unkel, Monika (2017). ドイツ語圏の日本語教育におけるカリキュラムの連続性:中等教育機関と高等教育機関のアーティキュレーション − 日本への留学を含めて −. Japanisch als Fremdsprache, 5. pp. 101-112. Gossenberg: Ostasien-Verl. ISSN 1868-0631
Full text not available from this repository.| Item Type: | Article |
| Translated title: | Title Language Kontinuität in den Bildungsgängen im Fach Japanisch als Fremdsprache: Abstimmung der Curricula zwischen Schule und Hochschule – unter Einschluss des Studiums in Japan German |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Tamura, Naoko UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Unkel, Monika UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-300283 |
| Journal or Publication Title: | Japanisch als Fremdsprache |
| Volume: | 5 |
| Page Range: | pp. 101-112 |
| Date: | 2017 |
| Publisher: | Ostasien-Verl |
| Place of Publication: | Gossenberg |
| ISSN: | 1868-0631 |
| Language: | Japanese |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 4: Außereuropäische Sprachen, Kulturen und Gesellschaften > Ostasiatisches Seminar |
| Subjects: | Italic Latin |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/30028 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
