Tamura, Naoko and Unkel, Monika (2017). ドイツ語圏の日本語教育におけるカリキュラムの連続性:中等教育機関と高等教育機関のアーティキュレーション − 日本への留学を含めて −. Japanisch als Fremdsprache, 5. pp. 101-112. Gossenberg: Ostasien-Verl. ISSN 1868-0631

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Translated title:
TitleLanguage
Kontinuität in den Bildungsgängen im Fach Japanisch als Fremdsprache: Abstimmung der Curricula zwischen Schule und Hochschule – unter Einschluss des Studiums in JapanGerman
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Tamura, NaokoUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Unkel, MonikaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-300283
Journal or Publication Title: Japanisch als Fremdsprache
Volume: 5
Page Range: pp. 101-112
Date: 2017
Publisher: Ostasien-Verl
Place of Publication: Gossenberg
ISSN: 1868-0631
Language: Japanese
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 4: Außereuropäische Sprachen, Kulturen und Gesellschaften > Ostasiatisches Seminar
Subjects: Italic Latin
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/30028

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item