Zirfas, Jörg and Burghardt, Daniel (2019). Schiffe und Spiegel oder die pädagogischen Heterotopien der Erziehung und Bildung. Eine Einführung. In: Pädagogische Heterotopien. Von A bis Z, pp. 7-18. ISBN 978-3-7799-3952-8
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-304259 | ||||||||||||
Title of Book: | Pädagogische Heterotopien. Von A bis Z | ||||||||||||
Page Range: | pp. 7-18 | ||||||||||||
Number of Pages: | 324 | ||||||||||||
Date: | 2019 | ||||||||||||
ISBN: | 978-3-7799-3952-8 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik | ||||||||||||
Subjects: | Education | ||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/30425 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |