Böhme, Kathrin, Stanat, Petra and Becker-Mrotzek, Michael ORCID: 0000-0002-0945-3036 (2018). Die Entwicklung integrierter Kompetenzstufenmodelle als Ergebnis interdisziplinärer Kooperation. In: Interdisziplinäre Forschung in der Deutschdidaktik. Fremde Schwestern im Dialog, pp. 101-132. Peter Lang. ISBN 9783653056655

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Böhme, Kathrin
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Stanat, Petra
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Becker-Mrotzek, Michael
becker.mrotzek@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Winkler, Iris
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Schmidt, Frederike
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-305027
Title of Book: Interdisziplinäre Forschung in der Deutschdidaktik. Fremde Schwestern im Dialog
Series Name: Positionen der Deutschdidaktik
Volume: 2
Page Range: pp. 101-132
Number of Pages: 246
Date: 2018
Publisher: Peter Lang
ISBN: 9783653056655
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: CERES - Cologne Center for Ethics, Rights, Economics, and Social Sciences of Health
Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/30502

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item