Panagiotopoulou, Argyro and Rosen, Lisa (2017). Sichtweisen auf Mehrsprachigkeit von (migrationsbedingt) mehrsprachigen Lehrkräften – Ergebnisse einer international vergleichenden Studie. In: Migration bildet. Migration Educates, pp. 159-178. ISBN 978-3-8487-3327-9

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Panagiotopoulou, ArgyroUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Rosen, LisaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-354153
DOI: 10.5771/9783845276670-159
Title of Book: Migration bildet. Migration Educates
Series Name: Medienpädagogik
Volume: 3
Page Range: pp. 159-178
Number of Pages: 404
Date: 2017
ISSN: 2513-0609
ISBN: 978-3-8487-3327-9
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35415

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item