Jost, Jörg, Topalovic, E. and Uhl, B. (2017). Sprachsensibler Mathematikunterricht in Hauptschulen. Sprache im Fach aus Sicht von Sprachfördercoaches, Lehrkräften und Lernenden in einem BiSS-Projekt. In: Fachunterricht und Sprache in schulischen Lehr-/Lernprozessen, pp. 161-182. Tübingen: Narr.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Jost, Jörg
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Topalovic, E.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Uhl, B.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Ahrenholz, B.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hövelbrinks, B.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Schmellentin, C.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-355234
Title of Book: Fachunterricht und Sprache in schulischen Lehr-/Lernprozessen
Page Range: pp. 161-182
Date: 2017
Publisher: Narr
Place of Publication: Tübingen
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35523

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item