Pohl, Thorsten (2019). Propädeutischer Grammatikunterricht. Eine sprachdidaktische Utopie. In: Schülerinnen und Schülern Linguistik näher bringen. Perspektiven einer linguistischen Wissenschaftspropädeutik, pp. 15-41. Baltmannsweiler: Schneider.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Pohl, Thorstenthorsten.pohl@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Betz, AnicaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Firstein, AngelinaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-355919
Title of Book: Schülerinnen und Schülern Linguistik näher bringen. Perspektiven einer linguistischen Wissenschaftspropädeutik
Page Range: pp. 15-41
Date: 2019
Publisher: Schneider
Place of Publication: Baltmannsweiler
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35591

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item