Pohl, Thorsten (2019). Zur Kontextuierung sprachlicher Lerngegenstände und Lernprozesse. In: Sinnstiftende Lehr-Lernprozesse initiieren. Zur Rolle von Kontexten in der Fachdidaktik, pp. 57-74. Münster u. New York: Waxmann.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Pohl, Thorstenthorsten.pohl@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Ralle, BerndUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Thiele, JörgUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-355929
Title of Book: Sinnstiftende Lehr-Lernprozesse initiieren. Zur Rolle von Kontexten in der Fachdidaktik
Page Range: pp. 57-74
Date: 2019
Publisher: Waxmann
Place of Publication: Münster u. New York
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35592

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item