Pohl, Thorsten (2018). Muster- und Modelllernen im Unterrichtsdiskurs. Zu den literalen Praktiken lehrerzentrierten Unterrichtens. In: Kulturen des Deutschunterrichts – Kulturelles Lernen im Deutschunterricht, pp. 85-111. Freiburg im Br.: Fillibach/Klett.
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
Editors: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-355999 | ||||||||||||
Title of Book: | Kulturen des Deutschunterrichts – Kulturelles Lernen im Deutschunterricht | ||||||||||||
Page Range: | pp. 85-111 | ||||||||||||
Date: | 2018 | ||||||||||||
Publisher: | Fillibach/Klett | ||||||||||||
Place of Publication: | Freiburg im Br. | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II | ||||||||||||
Subjects: | Germanic | ||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35599 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |