Pohl, Thorsten (2016). Die Epistemisierung des Unterrichtsdiskurses – ein Forschungsrahmen. In: Deutsch als fremde Bildungssprache. Das Spannungsfeld von Fachwissen, sprachlicher Kompetenz, Diagnostik und Didaktik, pp. 55-79. Tübingen: Stauffenburg.
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||||||
Editors: |
|
||||||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-356071 | ||||||||||||||||
Title of Book: | Deutsch als fremde Bildungssprache. Das Spannungsfeld von Fachwissen, sprachlicher Kompetenz, Diagnostik und Didaktik | ||||||||||||||||
Page Range: | pp. 55-79 | ||||||||||||||||
Date: | 2016 | ||||||||||||||||
Publisher: | Stauffenburg | ||||||||||||||||
Place of Publication: | Tübingen | ||||||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II | ||||||||||||||||
Subjects: | Germanic | ||||||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35607 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |