Ludes, Peter and Krzeminski, Michael (1996). Marketing für den Qualitätsjournalismus. In: Markt, Macht, Medien : Publizistik zwischen gesellschaftlicher Verantwortung und ökonomischen Zielen, pp. 273-281. Konstanz: Universitätsverlag Konstanz (UVK). ISBN 9783896691286

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Ludes, PeterUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Krzeminski, MichaelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Mast, ClaudiaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-357480
Title of Book: Markt, Macht, Medien : Publizistik zwischen gesellschaftlicher Verantwortung und ökonomischen Zielen
Series Name: Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft
Volume: 23
Page Range: pp. 273-281
Number of Pages: 432
Date: 1996
Publisher: Universitätsverlag Konstanz (UVK)
Place of Publication: Konstanz
ISBN: 9783896691286
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 4: Außereuropäische Sprachen, Kulturen und Gesellschaften > Ostasiatisches Seminar
Subjects: Social sciences
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35748

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item