Pohl, Thorsten (2020). Statement. In: Sprache als Herausforderung – Literatur als Ziel. Kinder- und jugendliterarische Texte und Medien als Ressource für sprachsensibles Lernen, p. 414. Baltmannsweiler: Schneider.
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-360677 | ||||||||
Title of Book: | Sprache als Herausforderung – Literatur als Ziel. Kinder- und jugendliterarische Texte und Medien als Ressource für sprachsensibles Lernen | ||||||||
Page Range: | p. 414 | ||||||||
Date: | 2020 | ||||||||
Publisher: | Schneider | ||||||||
Place of Publication: | Baltmannsweiler | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II | ||||||||
Subjects: | Education Language, Linguistics Germanic |
||||||||
Refereed: | No | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/36067 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |