Grimm, Sieglinde (2015). Spielräume des literarischen Verstehens bei zentralen Vergleichsaufgaben (VERA 8) am Beispiel einer Lernstandserhebung 2009 in NRW. Wirkendes Wort. Deutsche Sprache und Literatur in Forschung und Lehre (2). pp. 281-295. Trier: WVT.

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Grimm, SieglindeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-361922
Journal or Publication Title: Wirkendes Wort. Deutsche Sprache und Literatur in Forschung und Lehre
Number: 2
Page Range: pp. 281-295
Date: 2015
Publisher: WVT
Place of Publication: Trier
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/36192

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item