Staiger, Michael ORCID: 0000-0002-8274-6492 and Grimm, L. (2017). Einleitung „Multiliterale Kompetenzen fördern, bildliterale Kompetenzen fördern“. In: Inszenierungen literalen Lernens. Kulturelle Anforderungen und individueller Kompetenzerwerb, pp. 166-169. Baltmannsweiler: Schneider Hohengehren.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Staiger, Michael
UNSPECIFIED
92536562
Grimm, L.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Scherf, Daniel
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-368539
Title of Book: Inszenierungen literalen Lernens. Kulturelle Anforderungen und individueller Kompetenzerwerb
Page Range: pp. 166-169
Date: 2017
Publisher: Schneider Hohengehren
Place of Publication: Baltmannsweiler
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/36853

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item