Ehrig, Britta-Katharina, Marx, Nicole ORCID: 0000-0002-7027-0618 and Neumann, Lena (2020). Förderung bildungssprachlicher Lexik im Jahrgang 5 – Empirische Evaluation eines integrativen Förderkonzepts. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 23 (3). pp. 613-631. Springer. ISSN 1434-663X
Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.1007/s11618-020-00951-z
Item Type: | Journal Article | ||||||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-371172 | ||||||||||||||||
DOI: | 10.1007/s11618-020-00951-z | ||||||||||||||||
Journal or Publication Title: | Zeitschrift für Erziehungswissenschaft | ||||||||||||||||
Volume: | 23 | ||||||||||||||||
Number: | 3 | ||||||||||||||||
Page Range: | pp. 613-631 | ||||||||||||||||
Date: | 2020 | ||||||||||||||||
Publisher: | Springer | ||||||||||||||||
ISSN: | 1434-663X | ||||||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache |
||||||||||||||||
Subjects: | Language, Linguistics | ||||||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/37117 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
View Item |