Thünemann, Holger (2018). Rezension zu: Rolf Schörken: Demokratie lernen. Beiträge zur Politik- und Geschichtsdidaktik. Hg. von Thomas Sandkühler. Köln/Weimar/Wien 2017. Zeitschrift für Geschichtsdidaktik, 17. pp. 162-163.
Full text not available from this repository.| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Thünemann, Holger UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-378692 |
| Journal or Publication Title: | Zeitschrift für Geschichtsdidaktik |
| Volume: | 17 |
| Page Range: | pp. 162-163 |
| Date: | 2018 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 6: Geschichte > Abteilung für Didaktiken der Geschichte und Geschichte der europäischen Integration |
| Subjects: | Education Geography and history |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/37869 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
