Rüßmann, Lars, Steinhoff, Torsten, Marx, Nicole ORCID: 0000-0002-7027-0618 and Wenk, Anne Kathrin (2016). Schreibförderung durch Sprachförderung? Zur Wirksamkeit sprachlich profilierter Schreibarrangements in der mehrsprachigen Sekundarstufe I unterschiedlicher Schulformen. Didaktik Deutsch 40. pp. 41-59.

Full text not available from this repository.

Item Type: Article
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Rüßmann, Lars
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Steinhoff, Torsten
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Marx, Nicole
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Wenk, Anne Kathrin
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-456033
Journal or Publication Title: Didaktik Deutsch 40
Page Range: pp. 41-59
Date: 2016
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Language, Linguistics
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/45603

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item