Willems, Aline ORCID: 0000-0001-5048-4734 (2017). Der Soft Skill ‚Höflichkeit‘ im Spanischunterricht in Deutschland. In: Sprachvergleich und Übersetzung. Die romanischen Sprachen im Kontrast zum Deutschen, pp. 399-422. Tübingen: Narr. ISBN 978-3-8233-6982-0
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
Editors: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-456741 | ||||||||
Title of Book: | Sprachvergleich und Übersetzung. Die romanischen Sprachen im Kontrast zum Deutschen | ||||||||
Page Range: | pp. 399-422 | ||||||||
Number of Pages: | 436 | ||||||||
Date: | 2017 | ||||||||
Publisher: | Narr | ||||||||
Place of Publication: | Tübingen | ||||||||
ISBN: | 978-3-8233-6982-0 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Juniorprofessur für Fremdsprachendidaktik | ||||||||
Subjects: | Language, Linguistics Romance languages French |
||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/45674 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |