Willems, Aline ORCID: 0000-0001-5048-4734 (2020). Demokratie- und Europabildung – aber wie? Analyse und Vorstellung von Materialien für den Unterricht. In: Krisen und Konflikte und deren didaktisches Potential für den Fremdsprachenunterricht Französisch, pp. 39-77. Trier: WVT. ISBN 978-3-86821-870-1
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
Editors: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-456991 | ||||||||||||
Title of Book: | Krisen und Konflikte und deren didaktisches Potential für den Fremdsprachenunterricht Französisch | ||||||||||||
Page Range: | pp. 39-77 | ||||||||||||
Number of Pages: | 186 | ||||||||||||
Date: | 2020 | ||||||||||||
Publisher: | WVT | ||||||||||||
Place of Publication: | Trier | ||||||||||||
ISBN: | 978-3-86821-870-1 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Juniorprofessur für Fremdsprachendidaktik | ||||||||||||
Subjects: | Language, Linguistics Romance languages French |
||||||||||||
Related URLs: | |||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/45699 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |