Eckerth, Melanie, Hanke, Petra and Hein, Anna Katharina (2013). Entwicklung von Kindern im mathematischen Bereich im Übergang von der Kindertageseinrichtung in die Grundschule – Ergebnisse aus dem FiS-Projekt. In: Individuelle Förderung und Lernen in der Gemeinschaft, pp. 262-265. Wiesbaden: Springer VS.

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-658-04479-4_49

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Eckerth, Melanie
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hanke, Petra
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hein, Anna Katharina
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-461301
Identification Number: 10.1007/978-3-658-04479-4_49
Title of Book: Individuelle Förderung und Lernen in der Gemeinschaft
Series Name: Jahrbuch Grundschulforschung
Volume: 17
Page Range: pp. 262-265
Date: 2013
Publisher: Springer VS
Place of Publication: Wiesbaden
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46130

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item