Eckerth, Melanie, Hein, Anna Katharina and Hanke, Petra (2011). Analysen der sozial-emotionalen Entwicklung von Kindern im Übergang von der Kita zur Grundschule am Beispiel des Selbstkonzepts der Schulfähigkeit - Ergebnisse aus dem FiS-Projekt. In: Grundlegende Bildung ohne Brüche, pp. 91-94. Wiesbaden: Springer VS. ISBN 978-3-531-18108-0

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Eckerth, MelanieUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hein, Anna KatharinaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hanke, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-461483
DOI: 10.1007/978-3-531-94131-8_12
Title of Book: Grundlegende Bildung ohne Brüche
Series Name: Jahrbuch Grundschulforschung
Volume: 15
Page Range: pp. 91-94
Date: 2011
Publisher: Springer VS
Place of Publication: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-18108-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46148

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item