Rathmer, Benedikt, Hanke, Petra, Backhaus, Johanna, Merkelbach, Imke and Zensen, Inga (2011). Formen und Klima der Kooperation zwischen Kindertageseinrichtung und Grundschule in der Übergangsphase vom Elementar- zum Primarbereich - Ergebnisse aus dem Landesprojekt TransKiGs Nordrhein-Westfalen (Phase II). In: Grundlegende Bildung ohne Brüche, pp. 111-114. Wiesbaden: Springer VS. ISBN 978-3-531-18108-0

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-531-94131-8_17

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Rathmer, Benedikt
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hanke, Petra
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Backhaus, Johanna
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Merkelbach, Imke
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Zensen, Inga
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-461533
Identification Number: 10.1007/978-3-531-94131-8_17
Title of Book: Grundlegende Bildung ohne Brüche
Series Name: Jahrbuch Grundschulforschung
Volume: 15
Page Range: pp. 111-114
Date: 2011
Publisher: Springer VS
Place of Publication: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-18108-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46153

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item