Hanke, Petra (2007). Jahrgangsübergreifender Unterricht in der Grundschule. Konzepte, Befunde und Forschungsperspektiven. In: Lehren und Lernen in jahrgangsgemischten und entwicklungsheterogenen Klassen/Lerngruppen, pp. 309-324. ISBN 978-3930024957
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-462968 | ||||||||
Title of Book: | Lehren und Lernen in jahrgangsgemischten und entwicklungsheterogenen Klassen/Lerngruppen | ||||||||
Page Range: | pp. 309-324 | ||||||||
Number of Pages: | 326 | ||||||||
Date: | 2007 | ||||||||
ISBN: | 978-3930024957 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46296 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |