Hanke, Petra (2007). Förderung der Bildungsprozesse von Kindern in der Schuleingangsphase — Konzeption des FiS-Projektes. In: QualitÄt von Grundschulunterricht, pp. 187-190. Wiesbaden: Springer VS. ISBN 978-3-531-15623-1
Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-531-90755-0_32
Official URL: http://doi.org/10.1007/978-3-531-90755-0_32
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Hanke, Petra UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-462972 |
| Identification Number: | 10.1007/978-3-531-90755-0_32 |
| Title of Book: | QualitÄt von Grundschulunterricht |
| Page Range: | pp. 187-190 |
| Date: | 2007 |
| Publisher: | Springer VS |
| Place of Publication: | Wiesbaden |
| ISBN: | 978-3-531-15623-1 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46297 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
