Schöpp, Frank and Willems, Aline ORCID: 0000-0001-5048-4734
(2021).
Italienischunterricht für Französisch- und Spanischstudierende zur Förderung der individuellen Sprachlern- und -lehrkompetenzen.
In:
Mehrsprachigkeit in der Lehrerbildung – Modelle, Konzepte und empirische Befunde für die Fremd- und Zweitsprachendidaktik.,
pp. 39-68.
Frankfurt a.M.:
Peter Lang.
Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||||||
Editors: |
|
||||||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-463141 | ||||||||||||||||
Title of Book: | Mehrsprachigkeit in der Lehrerbildung – Modelle, Konzepte und empirische Befunde für die Fremd- und Zweitsprachendidaktik. | ||||||||||||||||
Page Range: | pp. 39-68 | ||||||||||||||||
Date: | 2021 | ||||||||||||||||
Publisher: | Peter Lang | ||||||||||||||||
Place of Publication: | Frankfurt a.M. | ||||||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Juniorprofessur für Fremdsprachendidaktik | ||||||||||||||||
Subjects: | Education Romance languages French |
||||||||||||||||
Related URLs: | |||||||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46314 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |