Artmann, Michaela, Herzmann, Petra, Hoffmann, Markus and Proske, Matthias (2013). Wissen über Unterricht. Zur Reflexionskompetenz von Studierenden in der ersten Phase der Lehrerbildung. In: Formation und Transformation der Lehrerbildung. Entwicklungstrends und Forschungsbefunde, pp. 134-150. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-1929-9

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Artmann, Michaela
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Herzmann, Petra
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hoffmann, Markus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Proske, Matthias
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-466312
Title of Book: Formation und Transformation der Lehrerbildung. Entwicklungstrends und Forschungsbefunde
Page Range: pp. 134-150
Number of Pages: 240
Date: 2013
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
Place of Publication: Bad Heilbrunn
ISBN: 978-3-7815-1929-9
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46631

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item