Dannecker, Wiebke (2012). Literarische Texte reflektieren und bewerten – zwischen theoretischer Modellierung und empirischer Rekonstruktion am Beispiel einer empirischen Untersuchung mit Schülerinnen und Schülern der Sekundarstufe II. Trier: WVT.
Full text not available from this repository.Item Type: | Book, conference item or legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-468646 | ||||||||
Date: | 2012 | ||||||||
Publisher: | WVT | ||||||||
Place of Publication: | Trier | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II | ||||||||
Subjects: | Germanic | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46864 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |