Becker-Mrotzek, Michael and Knopp, Matthias (2018). Theoretische und empirische Perspektive auf Inklusion. Ein Systematisierungsversuch aus Sicht der Sprachdidaktik. Didaktik Deutsch (23). pp. 84-100. ISSN 1431-4355
Full text not available from this repository.Item Type: | Journal Article | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-498592 | ||||||||||||
Journal or Publication Title: | Didaktik Deutsch | ||||||||||||
Number: | 23 | ||||||||||||
Page Range: | pp. 84-100 | ||||||||||||
Date: | 2018 | ||||||||||||
ISSN: | 1431-4355 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache | ||||||||||||
Subjects: | Germanic | ||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/49859 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |